Новий тренд чи втрачені можливості? Бойкот шоколаду «Мілка» від Mondelez International, запропонований українськими активістами Німеччини може стати початком ефективного тиску на порушників міжнародних санкцій, які продовжують бізнес на території Росії. Та, вочевидь, такий тиск можна здійснити, лише об’єднавши зусилля всіх українців, що змушені перебувати за кордоном. Кількамільйонна українська спільнота, що сьогодні перебуває за кордоном – значимий ринок збуту, який варто враховувати виробникам і продавцям продовольчих чи споживчих товарів. До того ж, поступово українці стирають мовні бар’єри та починають виступати адвокатами ідей та поглядів. Акції бойкотування товарів можуть стати найдешевшою та найпотужнішою економічною зброєю закордонного українства. Врешті, це просто: сам не купуй та пояснюй оточуючим.

Posted by Strichka at 2024-04-07 19:32:54 UTC