Поділимося з вами чимось вельми цікавим) Тиждень тому співзасновник Strichka Ігор Щедрін відвідав мою alma mater: Навчально-наукового інституту міжнародних відносин КНУ ім. Шевченка. Він зустрівся зі студентами-міжнародники, щоб залучити їх до дискусії: як створити власний і успішний бренд та виграти у битві соціальних мереж? Відтак ми в парі з @Ян Ерл-Ружицький, який також є невідʼємною частиною Strichka та ННІМВ КНУ, вирішили продуктивно провести час після пар в університеті) Спойлер: жодного разу не пошкодували! Ігор розповів про те, як треба привертати увагу до себе і своєї справи, а також наскільки ж сучасні методи не зазнали суттєвих змін з часів середньовічних (буквально!). Мені доволі сподобалась одна з його цитат (сподіваюсь, вам теж): "Уявіть, що ви у Середньовіччі і вам треба привернути до себе увагу. Що ви можете зробити? Ви можете заспівати пісню. Ви можете зробити оголошення публічно. Ви можете багато чого зробити, звичайно, з ризиком для себе, тому що це Середньовіччя, вас помітять, і не відомо, що все закінчиться. Але є класичні засоби привертання до себе уваги. Вони не сильно змінилися. В інстаграмі ви теж можете заспівати пісню, зробити якесь оголошення і так далі. Тобто методи, вони, в принципі, залишилися ті ж самі. Але є неймовірна новизна у саме засобах донесення. Саме такі речі, як-от цифровий маркетинг та СММ-маркетинг, виявилися дуже корисними, коли йдеться про цифрову дипломатію. Адже одна справа - "віщати" на 3 людини, а інша справа на 3 мільйони", - зазначив Ігор у своїй лекції. Також він згадав про незламну адвокацію України за кордоном і,таким чином, подякував українським обʼєднанням у всьому світі, які продовжують власну активістську політику. “Тисячі людей нині стукають у будь-які двері: до місцевих політиків, до іноді взагалі не профільних органів влади, до всіх - стукають та розповідають про нашу українську народну дипломатію. І зараз це спрацьовує. Рішення приймають політики, все ж таки, правда? (адже нібито мають базуватися на точці зору народу). Однак справжній політик не виходить із соцопитуванням і не рухається за ним. Бо це соцопитування говорить про вчорашні ідеї, а політик хоче потрапити у ідеї завтрашні!" - сказав співзасновник Strichka студентам. Під час лекції Ігор вельми зацікавив нас, використавши термін “конвертація спілкування” — показник ефективності комунікації залежно від обраного методу. Приведу вам один з яскравих прикладів, які він згадав: особисті зустрічі, дзвінки чи Zoom-спілкування з партнерами забезпечують зворотній фідбек на рівні 50-70%, тоді як холодні листи до громадських організацій — максимум 5%. Бачили би ви жвавий інтерес, які зʼявилися серед студентів, які відразу поставили запитання: “То хто ж такий комунікаційник?” та “Як і де студентам здобути практичний досвід у цій сфері?”... Уявляєте, скільки є нюансів у цій сфері? І все це - лише краплина в морі в порівнянні з усіма корисними порадами, які ми почули від Ігоря. Саме тому я з задоволенням відвідаю його онлайн-лекцію “Спільнота, яка змінить світ: складові успіху громадської організації”, яка відбудеться вже цієї пʼятниці о 19:00 за київським часом. І вас усіх запрошую, адже про базу внутрішньої кухні громадських організацій має знати кожен український активіст за кордоном і кожен свідомий громадянин, де б він не був. Спойлер: ви точно ні разу не пошкодуєте)
Posted by Zlata at 2024-12-10 16:58:04 UTC